Vetrina Vesuvio

lunedì 5 gennaio 2015

Ciao.......il tempo non si sceglie.....e ognuno aspetta a' ciorta

« Napule è 'na carta sporca
e nisciuno se ne importa e
ognuno aspetta a' ciorta »
(Napule è, 1977)
Napul' è - Pino Daniele 
femmena Pino Daniele 
E fermati un momento e dimmi dove sei
io vado controvento e so che non ti aiuterei
E prendi un po' di pane però tu mi hai fatto male
E prendi anche la frutta e nun fa niente ca si' brutto ....
Pino Daniele - Musica musica
Pino Daniele-Basta na jurnata e sole
...e basta na jurnata 'e sole
e coccheduno ca te vene a piglià
e basta na jurnata 'e sole
pe putè parlà.....
 
Pino Daniele - Viento 'e terra (Live@RSI 1983)
Pino Daniele Viento e Terra Live
 
PINO DANIELE - GUARDAMI IN FACE
MINO CINELU - percussioni
MEL COLLINS - sax
PINO DANIELE - chitarre e voce
BRUNO ILLIANO - tastiere e piano
JERRY MAROTTA - batteria
PINO PALLADINO - basso
PINO DANIELE - PACE E SERENITA' with CHICK COREA
Si me vuò bene overamente
nun me faciss' cchiù aspettà
io non ti ho chiesto mai niente
solo pace e serenità..... ....
 
Lasciami soltanto continuare
a dire quello che ho
non mi sta bene
guardami in face
Lasciami suonare.... 
chi tene 'o mare 'o ssaje
nun tene niente...
Napoli, 19 marzo 1955 – Magliano in Toscana, 5 gennaio 2015
PINO DANIELE.
 Ciao.......il tempo non si sceglie....
...e poi, memoria che si offre al domani.

Nessun commento:

Posta un commento